søndag 3. oktober 2010

Skikkelige burgere!

Heftige hamburgere på vei! Disse burgerne er store, saftige, og goooode!
Jeg elsker hamburger, midjen min ikke fullt så mye, og disse ble veldig gode! Topp det hele av med hjemmelagde brød og hjemmelagd ketchup så har du en skikkelig digg helgemiddag!
Når det kommer til burger, er jeg ganske alltspisende. Jeg setter veldig pris på en god kylling eller fiskeburger, men det er liksom ingenting som slår en skikkelig biff burger. Jeg lager de av karbonadedeig eller kjøttdeig av storfe, da får du den beste smaken!
Kan jo også komme med en liten anbefaling på drikke, her passer det lyse ølet TrashyBlonde fra Brew Dog godt inn. Det er et søtt og godt øl, med mye smak. Koster drøye 30 kroner flaska så er ikke noe billig øl, men hoi det er verd det!



1 kommentar: