onsdag 13. oktober 2010

Dårlig blogger ja....

Huff, jeg har ikke vært flink nå til å blogge. Har ikke engang en god grunn! Jeg har både lagd og spist og fotografert mat!

Jeg har begynt å spise sunnere og lettere igjen. Det blir mye mat og mye stress i jula og det er greit å ikke komme skeivt ut så tidlig i sesongen. Men guuuud så sulten jeg er... Er uvant å ikke spise destore mengdene godis, fløte, og annet usunt hele dagen. (herregud når hørtes jeg jo mega tjukk ut,. er bare 158 høy og veier 65 kg)

Men det jeg skulle skrive om var bursdagen min! Min kjære mann ville veldig at vi skulle gå ut, men det ville helst ikke jeg. Så han gav etter og jeg begynte middagen :) Til forrett hadde vi deilig Bruschetta og isvann hovedretten var deilig svinindrefilet med appelsin saus, gulrot og syltet gresskar. Til dessert spiste vi jordbær dyppet i vaniljekaramell med salte nøtter og is ved siden. Åhhhh, jeg var sååå mett den dagen!

Oppskriften på hovedretten kommer bare ikke nå :) Da har dere noe å glede dere til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar