torsdag 30. september 2010

Foodgawker og tastespotting

Hver gang jeg har lyst til å prøve noe nytt, så søker jeg meg rundt i den store matjungelen på foodgawker og tastespotting.

Ikke bare er sidene lekkre å se på i designet, men kun de flotteste fotografiene og de flotteste matrettene får en plass her inne! Det hadde vært en drøm kommet sann om jeg hadde fått muligheten til å publisere maten min der. Men da trenger jeg bedre kamera utstyr først...

Siden er uansett en uendelig kilde til mat kreativitet, med lekkre bilder og deilige matretter. Rettene er stort sett på engelsk, italiensk eller fransk, men de fleste publiserer på engelsk rett under. Når det gjelder målene, er det ikke værre enn å gjøre de om på vår kjære google. Noe slump blir det, litt upraktisk med bake oppskrifter, men om man bare bruker det som høres ut som er natulig blir det bra:)

Jeg er selv evig fan av disse to sidene. Prøver stadig vekk å lage noe herifa, og det blir stort sett like vellykket hver gang!

Foodgawker og Tastespotting

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar