mandag 27. september 2010

Mild kylling curry

Jeg er ikke veldig glad i sterk curry. Føler at maten og alle de delige smakene blir borte i sterkt krydder. Indisk mat er helt kalrt noe jeg kan spise, så lenge chilien ikke er det  eneste jeg smaker..

For et år siden var jeg i Englad, og vi besøkte en indisk restaurant og jeg tenkte så som så, at så sterkt kunne det vel ikke være... Bestilte en chili cod, hørtes veldig godt ut! Jeg drakk vel 5-6 liter vann og hadde vondt i hele kroppen flere timer etterpå. 

Kanskje er slik sterk noe lettere for indere å innta men jeg klarer ikke!


Så jeg lagde til middag en mild kokos og yoghurt curry med kylling.

  


Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

  1. Hei! Flott oppskrift - og det hørtes ikke godt ut med for sterk mat. Veldig ubehagelig:)

    SvarSlett