onsdag 29. september 2010

Høst formen i innmarsj!

Nå har høstformen kommet for fullt kjenner jeg. Jeg er slapp, sliten og veldig lite motivert... 
Jeg elsker jo høsten, så er så dumt at jeg skal bli syk hver gang høsten tåkker inn i stua mi. 
Jeg elsker fargene som kommer, de er så forfriskende, og tross at det er kaldt i været, varmende. Det er friskt og godt i luften og det føles rensende i sjelen å ta et dyyypt åndredrag av den rene luften. 
Jeg elsker at jeg kan kle på meg mer, jeg vet at alle andre liker å ta av seg på sommeren, men jeg føler meg mer kreativ med klærne når jeg får ha på meg hansker, jakke og støvler.
Jeg elsker at man kan lage de deiligste og skikkelig mettende retter!
Men jeg skal jo da sltså bli syk på denne årstiden, så jeg må se på allt dette fra vinduet. 
Ikke har jeg penger til å fikse hjemme, ei heller kjøpe noe småtterier til å pynte med... Jeg har bare penger til det mest nødvendige om dagen, og det er mat. Så siden man synes synd på seg selv om dagen og trenger noe varmende i kroppen, så bestemte jeg meg for at i  dag skal jeg lage en næringsrik, sunn og mettende brokkoli kylling suppe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar