mandag 27. september 2010

Hello World

Hei! Jeg heter altså Karine og dette er min lille blogg. Dette er ikke den eneste bloggen jeg har, jeg har en på blogg.no og men den er hovedsakelig for familien min og innheolder allt kjedelig og unødvendig for andre enn familie å vite....
Her vil jeg legge ut interiør, foto, familie liv (de interessante detaljene), mat og hobby. Et bilde til hvert innlegg vil det også bli prøvd på å bli.

Jeg kan jo begynne med å fortelle om meg og mine. Jeg er 21 år og bor i Mysen sammen med min mann Christer på 24. Vi giftet oss i  Juni og har det nå bedre sammen enn noen gang! <3
Vi bor sammen i vårt hus i Fjellveien sammen med vår lille kineser, Bamse.

 Jeg jobber som resturantsjef og servitør i min mors og min resturant. Jeg er interiør student i mitt eget hjem og jobber som design og reklame asnvarlig på jobben til svigefaren min. Mannen min jobber innen IT og hjemmeside design. Bamse er bare lat og elsker sofaen....

                                                  Min elskede og meg på vår store dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar